STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-05-17

Hej på er! Ja, nu har jag suttit länge och försökt reparera min Blog. FAST utan något bra resultat. Jag har glömt bort hur jag fick dit länkarna med BlogButtons. PLUS att jag fär så stora bokstäver när jag skriver . Detta gäller bara det som står i sidan. SÅ skulle jag lägga in lite nya bilder, då har programmet frö kameran försvunnit(Fast där är jag nog skyldig själv..rensade lite på hårddisken igår..)HJÄLP!! Vilka HTML-koder är det för "vanlig" text samt till en länk?? NU har jag kopierat över hela Templaten till ett worddokument. Fast jag är dum, för jag blev varnad innan av Vivian på Simpelt Strik Simpelthen. Så tills kameran är återinstallerad och att jag fått ordning på torpet får ni vänta på bilder på mitt pågående UFO Marianne

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers