STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-05-22

Hej på er! Nu är det dagen före, och allt är ett ordnat kaos! Själv var jag varit på Friskis&Svettis igår och provade på KI Balans, och upplevt det bästa gympapasset någonsin. Det hade allt jag sökt, lugn härlig musik, rörelser som man kunde ta ut och ändå var det fart i det lugna.Det fanns levnade ljus tända i salen!! Så ni som kan testa!! Så har jag virkat på min hatt. HATT http://www.garnstudio.com/drops_60/60-24bno.htm Så blev den,, Fast ha i åtanke att jag nyss kommit upp ur sängen, och har mitt nattlinne på mig och att jag inte har mitt dagansikte på!!Det liknar nästan det jag tänkt men inte riktigt.. Maken sa att han inte vill gå bredvid mig på stan om jag hade den här på mig!! Så när jag skall till garnaffären kommer jag att ha den på, så vet jag att jag kan gå dit ensam.... JENS Jens vill inte vara med på bild, men så råkar han "vara ivägen" när Wilma skulle fotograferas. Inga bilder på kattungarna på ett tag. Wilma har gömt dem under sängen! Nu blir det en sväng till affären och så börjat det stora kalasstöket!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers