STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-05-14

Hej på er!Nu är jag hemma från Örebro. Han med ett besök på IKEA, och som vanligt kom det med servetter och värmeljus!! Direkt jag kom hem tittade jag på det Danska bröllopet! Fin klänning. På tal om Danmark, jag har gjort klart mitt bidrag i tävlingen om de mest fantasifulla sockorna. Se mer på Marknos hemsida!! Ni får se mina senare.... Hönorna var glada att se mig( hoppas jag!!) Kattungarna har fått ögon,men de hade inte lust att öppna dem när jag kom med kameran. Linnet klart! Knappar kom från Britt och under vigseln så kom alla 9 på plats. Ni får inte se mig bära denna skapelse för det finns orsaker till det...c:a 40kg. Mitt nästa projekt är en svart tröja från boken "A yorkshire fable", den svarta färgen är ett aber att sticka med,men skall testa att göra den figurnära för att se om teorin håller om att man ser smalare ut!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers