STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-08-24

Erin fortsätter att charma och vara tråkig på en gång!! Jag har nu passerat delningen under armarna, så nu är det en ren transportsträcka tills en intagning i ryggen skall göras(tror jag) Jag hade lyckats blanda ihop 2 intruktioner vilket medförde lite strul.... Det är bra med ett mönster som är så genomarbetat som detta,men ibland blir det många ord för att beskriva ingenting.En sak jag upptäckt är att man kunde göra en typ av fläta i ärmökningen, men det upptäckte jag halvvägs upp på armen. VARFÖR läser man inte igenom bättre...nu när jag ändå hade gjort ett maskprov...

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers