STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2010-09-01

Jaha jaaa

Idag skall vi fira Elins födelsedag. Fast det var igår hon fyllde år. Ingen dator idag eftersom vi skall kalasa istället! Det skall bli kul att få kunna lägga in bilder igen, få in allt material jag har till släktforskningen samt alla datafiler jag har till min broderisymaskin!! Fick idag ett mail från USA från en dam som hittat mig via min släktforskningssida. MEN jag kan ju inte svara henne än eftersom jag inte har tillgång till mina uppgifter!!

2 kommentarer:

Stickgalen koloniägare sa...

Hoppas födelsedagsfirandet har varit bra.
Jag har skickat en Award till dej men lyckas inte länka. Kolla in till mej

Stickeri sa...

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg. Oxå ;-)

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers