STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-07-14

Hej på er! Här bredvid ser ni Brudparet DAHLSTRÖM Så fick de då varann till slut!! I trädgården hos Astrid och Hans i Heden,och vi syskon med familjer stod runt omkring. Någon däruppe lade sin hand över Leksand och klockan 14.00 den 12 juli sken solen precis i 1minut och 32 sekunder. Så lång tid tog det för Lena och Stefan att bli man och fru.GRATTIS !!!! Sedan regnade det hela middagen igenom men vad gjorde väl det när lyckan sken som en sol inomhus!! http://froding.web.surftown.se/brollop.htm SÄTERGLÄNTAN ligger c:a 1mil från Astrid och Hans, och gissa vem som var där??... Mycker garn fanns det, men det kostade. Så det blev lite ull i en påse som jag skall försöka spinna till garn... Den lilla dutt-korgen kom i ett mail från Anna, och jag tyckte den platsade här! (Bildkvaliten är sämre än vanligt, men jag har krångel med datorn....)

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers