STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-07-16

Hej på er!  NU ÄR DET SEMESTER..4 veckor och det kommer att vara solsken hela tiden. Ni tror mig inte? Vänta får ni se!! Skall nu ge datorn lite virus meduzin eftersom det härjar rejält med virus i den. Har ni inte sett mig här om några dagar så vet ni varför... Har nyfiket sett att alla fått sina paket från hemliga vänner, och jag väntar på mitt. Fast den som väntar osv... Jag har mina funderingar på vem min vän är, och jag tror det är .....    

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers