STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-07-21


Idag var det en helt vanlig dag, statistiskt sett.... Fast som vanligt finns det upp och ner, men idag var det så väldigt mycket ups and downs. Vi vaknade i morse och konstaterade att Agda, vår gammelhöna(längst fram och svart) låg död i värpredet. Hon fick trots allt dö en helt naturlig död och värper nu nog fina ägg i hönshimlen. Hon blev nog 9-10 år. Så kom mitt paket från min hemliga vän... Jag blev sååå glad åt innehållet men var så ivrig när jag öppnade dem att jag glömde ta kort på de så fint inslagna paketen. Vad som fanns i? Ja, det får ni se ikväll!! Posted by Hello

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers