STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-08-19

Hej på er! Idag har jag rättat till lite i kanten... Har förlorat min Ebay-auktion..Gråter inte över det! Fått en rättelse från Dale i Norge att de faktiskt vid kontroll HAR INGEBORG som stickobjekt..men jag har redan beställt mönsterboken från USA... Har en rapport kvar på bakstycket på min Debbie Bliss (som är hårdstickad eftersom det är bomull). Har letat efter Kool-Aid på Ebay, och har hittat en auktion, men vet inte vad som är "rätt" pris... Har tagit bort min frågespalt, den tar för stor plats. Det får Stickföreningen hålla på med sedan!! Så till sist: Varför skall man vara med i den nya Svenska Stickföreningen?? Jag vill veta lite mer om denna förening.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kool Aid kan man till exempel köpa via nätet för 45p per paket plus 1,50 pund i postavgift oavsett hur mycket man köper.

Barbro

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers