STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-10-26


Ja, så var man tillbaka i verkligheten efter en helg i Stockholm.Tiden nyttjade vi på svenskt manér fullt ut! 3 besök på 1½ dag!! För att göra en kort sammanfattning, så börjar vi med katterna, de finns,växer och är numera överallt. Jag har stickat på ett par rosa strumpor, men det är allt. Var ledig igår och idag,men har haft migrän. Dåligt myttjad tid. Skall nu kurera mig på ett par timmar för 18.30 är det stickcafé och då måste jag vara pigg. Det är faktiskt 7 katter på bilden!! Tittar ni noga ser ni Wndeys kattkorg under fleecefilten med tassar!!  Posted by Hello

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers