STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-11-22

Hej på er! Man kunde tro att jag givit upp min blog, men så är inte fallet! Vi har uppgraderat till snabbare uppkoppling på internet OCH DÅ blev det skit av alltihopa! Det fungerar som det vill, men Telia skall kolla idag vad som kan vara fel. Mitt stickande går faktiskt lite på halvfart, det har blivit "lite strumpa", "lite toffla"och en påbörjad KPPPM-tröja som garnet som jag köpte inte räcker till för att göra klar. Så nytt garn är på väg. Den kan bli bra, men jag höjer ett varningens finger för att det kan bli pannkaka. Då blir det att frogga och göra en en Charlotte i alla fall!! Vi hörs!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers