STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-01-27

KATTER OCH GARN Visst är det kul med garn? Här är min kommande tröja! Det lavendelblå till vänster kanske byts mot det GRIS/LAXrosa näst till höger. Jag började genast nysta en härva vitt under överinseende av en av kattungarna. Hon var med hela tiden med både blick och tass. Jag tog av efter halva, och lade det färdiga nystanet åt sidan och började med nr 2. Vad händer då? Kolla nästa bild, snabb som blixten händer det, och jag befinner mig på mage kikandes under sängen!! Posted by Hello

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers