STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-03-31


KUSINEN!! Jag tycker han liknar sin pappa(dvs min bror!!) Fast de säger att det är en flicka. Denna lilla varelse skall få något fint av sin faster....Många stickningar är planerade, och jag hoppas att även pojkar klär i rosa.....för det skall bli gulligt och sött och spetsigt och fransigt och modernt och fint och åhhhhh det blir i augusti så jag hoppas jag hinner... Posted by Hello

1 kommentar:

slöjd sa...

Nog är hon LITE lik sin faster också eller hur? Angående spinningen så GER övning färdighet. Ge inte upp!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers