STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-07-09

Meditationssjalen är klar, drygt 6 nystan Drops Alpacka stickor 3,5.Eget mönster,kanske kommer i medlemsbladet på Sticka! om intresse finns. Det har blivit några strumpor oxå)bild senare!!). Håller nu på med ett hemligt projekt...Baby-saker!! Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm,ser att du har kopierat mitt sjal mönster...jaja,det får väl gå,för den här gången då.

Anonym sa...

hmm, jag måste alltså gå med i sticka för att kunna lägga händerna på det mönstret:-))

Anonym sa...

Oj, den var verkligen vacker! Det finns nog defenetivt intresse för att den ska komma med i medlemsbladet.

Tina
http://ulltopia.typepad.com

Froding sa...

Ja, tack för berömmet Tina, skall bara skriva rent mönstret! Så till Christina(söstra mi),brodera klar din "emaljtavla" så skall jag lära dig sticka sen.... Så kan du få mösntret gratis...

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers