STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-09-14

Ärligt talat....

Hur många gånger har ni fått en postsäck från Royal Mail ?? Ja, jag har inte fått det. Förrän nu.....

Kom till Posten idag(en riktig Post som vi på Lamberget i Karlstad har, hahaha på er andra som måste till ICA..) och frågade efter mitt paket med böcker. Damen bakom disken letade och letade, men hittade inget. MEN så stod det längst ner på hyllan en säck. Hon kollade och det var mina böcker, med en snopen min gick jag ut från Posten likt en tomte med säck på ryggen för att snabbt komma hem och vittja min skatt. (Fast jag var lite fundersam på om det kunde vara något värre i säcken. Hoppas någon gjort en säkerhetskoll på den NÅGONSTANS på vägen hit från England...

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers