STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-01-13

INTE LÄTT...... Jag valde färger till mina Lettiska vantar... Jag provstickade... Jag ångrade mig... Jag väljer nya färger imorgon... Jag laddar kameran.... Bilder kommer på morgonkvisten...

3 kommentarer:

Anonym sa...

häftig med en cliffhanger:-)

jag återkommer:-))

Lea sa...

Väntar med spänning... Kul att fler kommer igång - jag som trodde jag var jättesist eftersom jag beställde boken lite sent och den därför kom först i mitten på december.

Anonym sa...

jo hej du, min man har varit allsvensk bandyspelare bl.a broberg, det var en härlig tid

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers