STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-01-14

PANTA (REI) Äntligen hittade jag mönstret!! http://panta-along.blogspot.com/ Till höger så står det: "COMPILED WORD DOCUMENT" Jag använde 1 nystan NORO Silk Garden stickor 4,0. Det var ett roligt mönster, gick snabbt och passar som hand i handske! God Natt.... Panta Rei="Allting flyter" är hämtat ur Herakleitos autentiska sats: "Man kan inte två gånger stiga ner i samma flod, I samma vatten stiger vi och stiger vi icke, det är vi och det är icke vi"

1 kommentar:

Anonym sa...

Superläcker, får mig nästan att sakna hår nedanför nacklinjen:-))

Hur går det med vantarnan?

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers