STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-12-29

God Fortsättning

Jag har ledigt och sitter och lyssnar på Den siste Tempelriddaren i min nya iPod. Julklappar!! Knäcker nötter och BRODERAR...Vad är detta undrar vän av ordning?? Jag tar bara och slutför ett av mina verkliga UFO:n, detta fina broderi från Lanarte av Marjolie Bastin. Har gjort allt utom hararna til vänster om soffan och ung. halva ramen. Fjärilarna finns inte heller..Min Adventskalender-halsduk fastnade på den 20:e, men det kommer ett nytt år snart...Idag skall vi åka skridskor,dottern och jag. Kanske går det bra....

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers