STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-05-15

Stick-Café igen!!

Här är beviset att vi inte BARA stickar på våra träffar.. Bilden kommer frånInger F...och som en kommentar till den kan jag bara säga; Jag har också kamera..... ;-)
Vi satte upp lite planer för WWKIP-dagen den 9/5 kl 14.00 i Musei-parken. Mer info imorgon!!
Vi skall sticka lappar till en filt. 15x15cm i bomull. Så skall vi ha en kompis-stickning, som alla skall sticka på. Spännande eller hur??

2 kommentarer:

Inger F sa...

Jag tänker inte gå och lägga mig med skuldkänslor, när du själv lägger ut bilden i cyberrymden med omedelbar verkan. Bilden i sitt rätta sammahang kan beskådas på http://ingerf.blogspot.com/

Anonym sa...

En måste ha kaffe å bullar när man är på stickcafé.... så denna bild är toppen, Marianne!!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers