STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-07-24

Sista dagen

Då åkte vi till Akvedukten i Håverud och åt rökt lax, färskpotatis och glass!! Vädret var helt OK, men detta är inget för mig som lider av svindel!! Vi delade bord med 2 trevliga tjejer från Strömstad, men vet inte vad det hette. Så är det ibland, man möts och så var det inget med med det!!
The last day of our vacation we went to the aqueduct in Håverud and we eat smoked salmon, fresh potatoes and icecream!! But this is not for me, I turns me giddy.

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Det är jättefint i Håverud, jag har varit förbi där på mc-semester och de sköna vägarna glömmer jag inte:)

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers