STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-08-13

Måndag!!/ Monday!!

Efter en intensiv stickhelg på Hammarö och ett avslutande 4-årskalas, så är det skönt att det är måndag igen! Vi hade jättetrevligt på stämman och Barbro har lagt ner mycket jobb på att få till det! Inger F har många fina bilder så kolla där tills mina kommer: http://ingerf.blogspot.com/ After a intensiv weekend at our knitting-camp and a birthdayparty as a final, its rather nice that its monday again. It was a pleasant camp and Barbro had done a hard job to make it so good. Inger F has taken lota of photos, so look att her blogg until my photos is published!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyft, saknade dig i Leksand i år. Och inte anser du min blog trevlig. Så trist... jag håller iallafall koll på dig min vän!/garngamen

Froding sa...

Ja, men Sigrid. Jag finns ju i Karlstad, som du vet finns mitt i världen. Jag kunde inte klämma in Leksand i år, men jag väntar ivrigt på att få läsa vad ni haft för er!! Nu finns du på sidan. Tyvärr glömmer jag bort detta med städning på bloggen, precis som jag glömmer bort det hemma....

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers