STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-09-23

Jag har köpt en bok...

http://www.adlibris.se/product.aspx?additem=9170373264&page=product.aspx&isbn=917130648X&r=1

4 kommentarer:

Knit-Marie sa...

Så nu har du en bok?? Ska det fortsätta på detta viset, så får du kanske köpa dig en liten bokhylla. ;)

Froding sa...

Ja, och får min man ha ett ord med i alget så behöver jag nog ett till hus för att få plats med allt jag handlar....Fast jag tycker böckerna är ganska platta och garn är fluffigt och blir mindre om man pressar i det i en kasse. Fast när kassen är platt är detr svårt att få till det.... Bokhyllan Billy förekommer dock på några platser i detta hus liksom den blå IKEA-kassen som just nu är fylld BARA med stickböcker..Hur skall det sluta??? ;-)

Inger F sa...

Kan du inte rapportera när du läst boken och berätta om den var bra?`

För övrigt så är Billy Björk den enda karl som får uppehålla sig i mitt kök!

/Inger

Gita sa...

Ja det var väl en passande bok med tanke på titeln. Jag har taggat dig.

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers