STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-11-12

Till Herning i Danmark

Imorgon bitti åker jag till Herning i Danmark och skall där besöka FoodPharmaTech.
Såg att Stoff&Stil har en affär där, och det skulle ju passa bra som hand i handske om jag kunde ta en sväng dit. Några garnaffärer har jag inte lyckats spåra, men det kanske någon som vet???
En ledsam sak är att min lilla väska med nålbindningen är borta, och då menar TOTALT BORTA. Någon synsk som ser den????
Booga-bagen efter tovning. Har nu sytt foder och gjort en lång I-cord av garnresterna som är tovad och skall monteras!!
STRESSED
baklänges blir
DESSERT
Tack Agneta för detta bra-iga konstaterande. Jag gör mycket baklänges

1 kommentar:

Strumpstickan sa...

Underbar färgkombination på väskan:)

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers