STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-02-08

Testsocka

  • Jag provstickar sockor, och min hög innehåller ett antal avslutade sockor som inte är fästade!!
  • Jag har varit i Rättvik och inte köpte ett enda hekto garn, men kommit i kontakt med god mat och gott bröd hos kocken Görgen på Lerdalshöjdens Hotell. Har nu bakat flera bröd efter att ha fått inspiration där. Vet ni vad Manitoba Cream är?? Det vet jag..
  • Jag har inte stickat en maska på Lennarts norsktröja
  • Dito på mina vantar
  • Jag skall inte på rally i år. Då skall det vara kallt och inte blött..http://www.swerally.se/se,index.html
  • Har inte börjat sticka 2 sockor på en gång, än.
  • I testknit a lot of socks. I have a lot of socks with all yarnends left!!
  • I have been i Rättvik and not buy a single skein, but eat good food and very noce bread. at Lerdalshöjdens Hotell and the chief Görgen. I have made some bread after I got inspiration . Do youknow what Manitoba Cream is? I do!!
  • I have not made a single stitch om Lennarts sweather.
  • The same with my gloves!!
  • I will not look att the Uddeholms Swedish Rallye, it is not cold as I think it should be....http://www.swerally.se/se,index.html
  • I have not started to knit 2-at-the -time.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers