STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-08-11

Ida och tröjan.

Nu äntligen kan jag visa bilden på BeeKnees-tröjan. Den är nu färdig och överlämnad till lilla Ida. Det är Opal enfärgat och Regia melerat som jag använt. Den var krånglig att sticka den här gången än tidigare och jag fattar inte varför. Till tröjan följde ett par svarta jeans och rosa sockor. Allt kan ju inte vara volang och spets eller hur??

4 kommentarer:

Fríða sa...

åh, vad söt den är!
hälsningar från Island
Frida

Anonym sa...

Snygg!
Är detlänge sedan är det som du stickade denna modell förra gången eftersom du tycker den blivit krånligare?

Även du blir väl äldre... hehe
/IngerF

Anonym sa...

så söt den är:)

vet du, jag saknar dina höns - har dom försvunnit??? jag tyckte det var roligt när dom dök upp din blogg med jämna mellanrum:)

LenaL sa...

Så jättefin den är! Kommer att bli helhäftigt med svarta jeans till.

Ha det så jättegott!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers