STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2009-01-09

Gissa vem?/Guess who?

Jag slutade på Milko till julhelgen och dagen före julafton kom min personal hem och tackade av mig. En av killarna hade gjort denna staty av mig i rostfdritt stål. Visst är den snygg och jag blev jätteglad för den. TUSEN TACK JOHNNY!! Den värmer verkligen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men en sån underbar statyett! Såna skulle han kunna tillverka och sälja. Men jag förstår att denna var unik och tillägnad just dig! Försöker att inte vara avundsjuk utan gläder mig med dig. Måste värma oerhört mtp omständigheterna!
//IngerF

Marika sa...

Vilken häftig statyett! Den är urcool.

Anonym sa...

vilken fin present! den kommer från någon som tänkt igenom den innan:))

jag misstänker förstås att du gjort dig förtjänt av den många gånger om!

Anonym sa...

Gu´vad häftig!!!Den är du värd.En fantastisk pjäs att vara stolt över!!Kram/Ella.

Anonym sa...

Helt uunderbar!

Britt-Marie sa...

Vilken grej helt otroligt läcker. Tänk om han kunde göra fler fast med andra kvinnor. Helt fantastisk.

Njut av den och jag gissar att det kommer du att göra med ett stort leende.

Kram

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers