STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2010-06-07

Utflykt till Karin på Ostbiten

När ni tittat på bilderna kommer ni att märka en sak...Jag tog INGA kort på ostarna.....sorry.
Karin
Ernst:s skapelse
Garn, garn och garn
Kolla in här:
och här

4 kommentarer:

slöjd sa...

Trevligt återseende!

Helena sa...

Trevlig utflykt. Kan du skriva hur man kommer dit från E18?

BiZen sa...

Vilken härlig utflykt, synd att jag bor för långt bort!
Självklart blev jag superglad åt paket jag fick från dig!Ett stycke Värmland, mitt födelselandskap, kunde inte varit bättre.
Hör av mig ifall jag inte själv klarar av tvåändsstickningen. Gulligt att du vill hjälpa till!
Önskar dig en underbar vecka!
//BiZen

LivM sa...

Dette så da riktig trivelig ut. Det er hyggelig å komme sammen på denne måten. Det ble vel en del garn med hjem vil jeg tro!!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers