STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2010-09-26

Bokmässan Avdelning "Kändisar"

Mari Jungstedt blir intervjuad av Alexandra P.
Den hemligekockens författare pratar om sin nya bok "Döden i grytan" Det är ettläskigt kapitel detta med processad mat.
Håkan Nesser så jag två gånger, han pratar om sin senaste bok som han kallar dyster. DÅ ÄR DEN NOG DET!! För jag vet inga böcker som är så tungsinta som hans.
Per Morberg med sin senaste kokbok, "Lagat och Jagat" eller om det var tvärsom...
Anne Holt, med sin senaste. Den har jag lyssnat på och jag tycker den är bra fram till slutet där den blir lite blahaig.
Så såg jag :
Heman Lindqvist-Jan Gulliou-Sören och Anders(Sunes sommar mm)- Klara och Mia- Katarina J-Martina Haag-och många fler, minns inte alla....

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers