STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2010-12-01

Mitt hemlis-paket

Detta är mitt november-paket och det innehåller flera roliga saker. Tackar särskilt för de roliga virkade julsakerna!Det passar mig fint och jag skall göra vantarna direkt efter alla julklappsbestyr. Godiset har av någon anledning bara försvunnit....Jag undrar så vem du är!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att det verkar passa, mitt paket :) Vem jag är? Ja, den här "morsan" håller till ganska precis 30 mil österut ;). Må så gott, till nästa gång!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers