STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2011-07-01

Fritt etter Fana

Så var det konsten att välja färg på den virkade utsmyckningen. Har virkat och repat upp flera gånger och än är jag inte överens med mig själv!! beskrivningen är lite knas, den stämmer inte med vad man ser på bilden!!
Så fin baksida, alla syfröknar må jubla... Fast den syns inte på den färdiga koftan.
Det har varit krångligt att få ärmkullen som jag vill, å ena sidan så är mönstret ändrat av mig men det finns ett fel i beskrivningen som gör att det blir dubbelt värre.
Nu återstår bara broderiet och färgval. Fast det är lite för varmt för den nu i sommar.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers