STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2012-03-10

Vinterbytevän!

Här kommer äntlgien en bild av min gåva i Stickameras Vinterbyte.
Det kommer från Ellinor som skickat mig en härva och nystan med Mark&Kattens garn Lappland samt ett mösnter på ett varma saker man kan göra med det garnet!! Det var även med godisbitar men det syns inte på bilden!!
Tack Ellinor och ursäkta för den sena bilden!! Har varit inne kollat på din blogg!!

1 kommentar:

lolla sa...

hejsan
vad kul att du gillade bytet du fick...
och att jag ser att det kommit fram, har funderat lite men vet ju att ibland händer det saker i ens liv som är viktigare....
ha det gott och njut av din stickning
lolla - ellinor

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers