STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2012-04-05

GLAD PÅSK !

Hönorna spatserar stolt i hönsgården och tittar lite surt när de förstår att de inte får något godis. Dagens skörd är ett ägg men nu har vi så många att ägghalvorna på påskbordet är egna!





Glad Påsk på er alla,ät massor med godis och skräm inte häxorna, det kan vara din syster...





Hej så länge!
Marianne

2 kommentarer:

Christina sa...

Då jag ska jobba hela helgen kan Påsk-kärringarna känna sig säkra. Ha de gott i helgen....

Stickeri Stickera sa...

Härligt. Imorgon startar jag min kläckare för att förhoppningsvis få lite kycklingar framöver. Av mina 10 hönor får jag ca 6-8 ägg om dagen. Gott med egna ägg.
/ Paulina

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers