STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2012-05-04

Yarn Forward/Knit/Knitwise/nu konkurs och lurendrejeri

Idag har den engelska tidning jag prenumererar på gått i konkurs. Den lace-club jag är med i och som krånglat så länge med att inte sända garnet jag och andra medlemmar redan betalat, har i dag gått i konkurs. Så nu blir det inget garn och jag känner mig så lurad. Vi lurade har en egen grupp på Ravelry. Läs och begrunda hur en person under flera år lurade många människor.

                                   

Så kom ett erbjudande från Nathalie på Yarn Yard, hon ger oss medlemmar en gratis härva utan någon annan anledning än godhet.
Så köp gärna garn från henne! Fanns det fler som hon i världen så vore allt trevligare.
http://www.theyarnyard.co.uk/





Hej så länge!

Marianne

2 kommentarer:

Inger sa...

Tyvärr så har jag alldeles nyss förnyat prenumerationen med ett år.

nesinom sa...

Tråkigt!!

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers