STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2007-07-03

Semestervecka nr 2 inledd

Sockorna jag stickade mellan Karlstad och Mariefred är färdiga!

Broder med familj har flyttat in i nya huset.

Idag kom Simply Knitting i brevlådan. Första numret på min prenuemration.

Cashmere-garn samt en ebenholz-sticka låg i ett annat litet paket från Stäket.

Det regnar lite, så jag bakar bullar!

Skall köpa pärlor idag. Alla jag hade var för små för MS3.

Har börjat planera för Oslo-semestern!! Vi skall återigen vandra på Karl-Johann!!

Det är vad som hänt och ännu är inte klockan 12.00

Igår fick jag 2 härliga paket, kolla nedan!

My travelknitting is finished!

My brother and his family has moved to their new house .

The first issue of Simply Knitting has arrived in my postbox.

I got a parcel containing cashmereyarn and a ebenholz knitting needle.

Its raining, so I make some cinnamon buns!!

I have to buy bigger pearls than I already have to my MS3.

I have to start planning for our visit to OSLO!!

This is what has happen in my life, and still is the clock not 12.00 yet!!

Yesterady I got 2 parcels, look!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers