STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-06-01

Hej på er! Jag har blivit förälskad...i en hatt!!! Är den inte urtjusig? Hanne Falkenberg
Har i princip avslutat min Shapely-tank, men är inte nöjd med den. Det syns för mycket i stickningen att det är ojämnt stickad,och det retar mig.Allt syns och jag ångar att jag inte stickade mosstickning. Får ligga och ruva lite innan jag tar mig an den och fäster trådar.(Sitter bra , men ändå) Har tagit tag i min ERIN, som ni kanske minns från Celtic Collection. Katterna växer och jag lyckades ta några bilder, men efter det så försökte hon flytta dem igen.Bilderna kommer senare ikväll! Vädret är härligt, fröna är satta och allt som skall köpas från växthuset är inhandlat utom EN GURKPLANTA. De är slut överallt. Så det blir att vänta till fredag, då kommer nya.

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers