STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-06-10

Hej på er! Nu har jag gjort några markörer att användas på min ERIN. Jag har vridit koppartråden och krånglat med pärlorna för att få till den ultimata markören och det skall bli kul att se om det blir som jag tänkt!! Så har jag surfat på Ebay, och hittat en trevlig tjej, Jannette, som säljer garn via Ebay från England. Besök hennes hemsida på Ebay, och se vilka bra på priser hon har på Rowan, Colinette, Noro och andra kvalitetsgarner! Jannettes Yarn

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers