STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-08-01

Hej på er! FRÅGESPORT.... Ja, den här gången gällde frågan om sommar och stickning hörde ihop. Det var som att fråga folk som går i kyrkan om de tror på Gud.. 77% svarade alltd, och 15% Ja, det hör ihop!! INGEN svarade nej!! Det var bra. Nästa fråga jag vill ställa gäller att köpa garn i kit eller löst. Vilket är roligast? Jag har köpt både kit från både Solveig Hisdal och Hanne Falkenberg på det viset och det är en viss lyx att bära hem ett sånt tycker jag. Vad tycker ni? Svara i rutan!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers