STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-08-12

Hej på er! Resultatet av senaste frågan var om det var kul med kit. Det var 8 som röstade, och man kan nog säga att det var bara 12% som tyckte det gjorde detsamma. Det är nog en trend som kommer mer och mer tror jag. För det är speciellt att bära hem en fin påse med allt som behövs. Som bonus gillar jag när det finns någon pryl/märke i kitet som "bevisar" att man gjort det själv. I Pagode3-kitet fanns en etikett med Hanne Falkenbergs namn på. Löjligt kan tyckas, men jag gillar det!! Dagens fråga gäller KPPM-garnet. Jag är lite nyfiken på hur många som stickat av det. Finns det att köpa i Skandinavien?? ps/ Jag kommer i fortsättningen inte att skriva flera gånger om dagen... MEN nu har jag semster, och det är ganska svalt vid datorn....

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers