STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2004-09-16

En av tjejerna. De har alla väldigt roliga teckningar i ansiktet. Denna hona ser ut att vara sminkad! Nu blir det inga fler bilder på ett tag. Skall på utflykt......(Till Norrland..för nog ligger väl Bollnäs i Norrland??) Säkert med BRANDVÄGG??? Jag tror att oärliga människor kan slinka igenom. FÖR HUR KAN MAN ANNARS FÖRKLARA ATT MITT NYSTAN MED OPALCOTTON INTE FINNS?????? Har letat på de ställen där jag förvarar garn, men inte finns det någonstans. Jag skall ha någon trevlig rese-stickning och då har garn-h-vetet inte lust att visa sig..... Det är 40 mil till Hassela Sportcenter och man kan inte sitta utan at göra något....... ps/ Nystanet låg där det skulle....i kartongen med alla andra Opalnystan, men där hade jag utgått från att det inte låg..... Posted by Hello

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe *skrattar igenkännande*
Jag brukar beskylla barnen eller maken för att ha slarvat bort mina saker... och så ligger de precis där de ska vara... *s*
Bra inlägg på Rogue-alongen om skurhink vs praliner!!! Jag försöker göra som du!
Ha en trevlig resa!
/Liisa
http://hem.bredband.net/liibyb/stick/blog.html

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers