STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2005-01-19

Jag föll......

3 kommentarer:

Anonym sa...

UNDERBART!!!!! Klart att man skall se till att få ett underbart liv. och jag kan inte minnas att asketer någonsin har haft det så himla kul:-) nä, man skall falla, och falla, och falla...

Jag ser fram emot att få se bilder:-)

heidi

Froding sa...

Precis så, tänkte jag..Åpropå bilder,så kommer de så småningom!!
ps/ hur går det med din blog? Började på vantarna efter mönstret jag fick av dig,men jag använde Dale babyull och det belv inte bra så jag avslutade det projektet. Det skall ju vara Satakieli, och det har jag inte hittat än, MEN ÖNSKAR MIG!!!!

Anonym sa...

http://www.schoolhousepress.com/Wool/Satakieli/satakieli.html endast 12.50 dollar per 100 gr. har inte själv börjat sticka dom, men dom finns på min "skall-göra-lista

bloggen kommer så fort jag får tillbaka min kamera av min bror. skulle börjat redan i höstas, men heltidsstudier på universitetet, heltidsjobb och 2 hundar varav en aggressiv problemhund som jag fick överta i somras tar sin tid:-) förhoppningsvis börjar jag blogga inom några veckor.

heidi

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers