STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-02-10

Jag har alltså blivit utmanad av både Monica och Heidi!

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar."

1) Jag har ALLTID gjort båda sockorna när jag väl påbörjat ett par.

2) Använder aldrig läppstift eller cerat. Tycker det är kletigt och tack var det(?) är mina läppar alltid mjuka(fast en del påstår nog att de ständigt är i rörelse och inte hinner stelna eller bli torra...

3) Älsakr chips, här behövs inga kommentarer, bilder av mig talar sitt tydliga språk.

4) Släktforskar, eftersom det är så kul. Det framkallar Alfons i en, dvs; Jag skall bara.....

5) Är en utbränd människa som likt fågel Fenix stigit ur askan och hoppas de kvarvarande brännsåren inte skall störa så mycket. Fast de måste finnas kvar för att påminna mig om att jag måste tänka i nya banor!

(http://tantenmonica.blogspot.com/ och http://knitbyheidi.typepad.com/knit_by_heidi/

Jag utmanar alla som vill, och de gör en lista på sin blogg!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers