STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-03-25

16.00 Nedsläpp i LLA; FBK-HV71

SEMI-final....

Idag finns jag på plats för att se hur det går.....

Ikväll stickar jag vidare på mitt nya projeket...

Många tror att HV71 vinner, det gör inte jag.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyllo Dig som har ngr matcher kvar! Åker i em till Sthlm med Leif. Åter onsdag.Håller mina tummar när jag inte stickar..Ulla

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers