STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-03-12

Nu har vi fått en ny kusin!!! 12 mars 2006 För några timmar sedan föddes lille IVAR och vi hurrar så det knakar!! Babykläderna kommer nu i alla fall ha rätt färg, vissa saker känner man blir rätt.. Har börjat på en Shrug, bild kommer! Jag köpte ju restgarnspåsar från Garntjänst och det är nu med dem jag gör denna tingest som finns med i IK:s senaste nummer. Så var det HOCKEY, ja FBK var bättre. MODO såg ut som de hamnat på fel is eller fel planhalva men de kommer nog igen till nästa möte . Så lätt för FBK att ta sig vidare kommer det inte att vara i kommande matcher!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att Karlstad är en trevlig plats har jag förstått och att sola ofta skiner. Men ge mig nu ett bra tips på hur man bäst förvaltar typ 1½ timme på Karlstad central på torsdag. Det är inte händelsevis så att det är något stickcafe på G? Annars kan jag ha ett eget lite stickcafe om du kan berätta om det finns några trevliga fik i närheten av stationen :-)
Hälsningar Johanna som ska på kurs i Karlstad på torsdag.

Froding sa...

Hör av dig så kan vi diskutera om vi skall ha ett stickmöte tillsammans!! Jag slutar normalt 14.00 så det kan ordna sig. Mitt mobilnummer hittar du på www.hitta.se //Marianne

Anonym sa...

Men ikväll gick det väldigt bra för FBK om jag förstått saken rätt, jag satt själv på plats i "kexburken" i Linköping och såg LHC spöa skiten ur Luleå...

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers