STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-04-08

Gudrun Sjödén

Jag älskar dessa kläder och köper en hel del. Det finns mycket gott att säga om dessa modeller, färger och inte minst de fantastiska bilder hon har i sin katalog. MEN det finns några saker som jag funderar över: *Knappar-de försvinner lika fort som en avlöning, även om reserv finnes i liningen. *Sömsmåner-existerar inte, vilket ger fransiga avslut. *Fast att tyget ger sig totalt har jag inte varit med om förut. * Är det bara jag som råker ut för detta??????

2 kommentarer:

Virtuella aka. Margot Viste sa...

Jeg har også handlet masse Gudrun Sjøden. Brukt alt for mye penger. OG har reklamert på masse. Dårlige sømmer og tøy som krymper mer enn det skal osv. Kvaliteten står IKKE i samsvar med prisen.
:-(

Cecilia N sa...

Köpte en trikåkjol i nåt råttfärgat som jag Älskade!!

Tyvärr innehöll den elastan, som inte hölls fast i sömmarna. Så rätt vad det var var tyget vid sömmen mitt bak ca dubbelt så mycket som en bit bort! Gôrvackert - inte.

Antagligen borde jag ha reklammerat. Men nu är prognosen att jag ska lämna in den för omsyning. Vidden tillåter att man tullar på den. Så kan jag väl ha den ungefär dubbelt så länge...

Men nä. Gillar inte upplevelsen och förhåller mig skeptisk.

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers