STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-04-08

Ingen ko på isen??

Blödig som jag är så har jag kollat på HV71:s hemsida hur de mår så här dagarna efter. Lika kul som det var här, lika hemskt var det nog hos dem. Fast jag måste ge laget en eloge för deras uppmaning om att skaffa en ko åt fattiga familjer i Indien.... kolla på deras sida www.hv71.se Fast jag undrar om de inte hade tagit in en ko för mycket på isen i torsdagskväll.... ps/ Min randiga tröja växer i takt med kvarts,semi- och finalmatcherna. Går FBK långt är den klar innan guldet hamnat på rätt ställe....

2 kommentarer:

Inger F sa...

Hihihi
DEN var ju kul! Menar du att denna annons är autentisk?

En ko på isen hade nog varit räddningen för de stackars smålänningarna i torsdags. Såvida inte FBK hade haft vargen med sig.
/ Inger

Froding sa...

Ja, den är helt på riktigt, och kan ses på deras hemsida. Där finns även instruktionen till hur man kan betala en del i en ko.

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers