STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2006-08-28

Bollnäs nästa....

Imorgon åker jag till Bollnäs och har lite möterier...på tåget stickar jag på min tröja, och hoppas att jag når 48cm till slut. (Fast det är lite segt..) Letar i garderoben efter vanliga kläder...sådana man kan ha när svetten inte rinner längs ryggen. Det var länge sen man hade strumpor i skorna... Under tiden jag är borta, så fyller ELIN 1 år!! Jag är tillbaka på fredag!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers