STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-01-28

Rättvik nästa/Next stop Rättvik

Fast någon katt i bagaget blir det inte, men väl några nystan garn....Sockgarn....Har försökt googlat lite på Rättvik och garn, men inte hittat något bra. HAR NI NÅGRA TIPS INNAN JAG RESER IMORGON????Skall vara några dagar på Lerdalshöjden och träna på Ledarskap i pratiken.
I will not have a cat in my luggage, but some yarn...Sockyarn!!
I googled on Rättvik and yarn but no success finding any yarnshop. Do you have any suggestion??
I stay at Lerdalshöjdens hotell and I will join a class in practical leadership!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötnos...så där gör mina med när väskan kommer fram :-)

Anonym sa...

Hej Marianne
Jag sökte på eniro. Skrev garn rättvik och hittade följande

Annbritts garnkällare c/o Andersson, Knihsgatan 3, 79531 RÄTTVIK Tel 024812050

Livera Ab Knihgatan 2 Rättvik 0248-51241
Karins specialtyger c/o Karls Skommarsväg25 Rättvik Hittade inget tele.

Lycka till/Eva "Mitt i ko och fårflocken"

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers