STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-02-18

Färjestads BK- Skellefteå AIK

Jag stickade klart ett par sockor framför hockeymatchen TV:n idag. Jag undrar fortfarande vad som hänt med Färjestad. Inte för att de spelade som kålhuvuden men det mest spännande som hände under matchen var om garnet skulle räcka till båda sockorna....... Det enda man kan tillägga är att jag trodde inte det kunde bli värre än förra matchen,men oj så fel jag hade. Grattis SAIK ni vann rättvist! I finished a pair of socks during watching the hockeygame on TV. I can understand what happen with FBK and I dont say the play like cabbageheads but the must exhiting during the game was if the yarn would be enough for both socks....

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers