STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-03-08

Bageriet hemma/Bakery in my house

Så bakar jag, jag njuter av min baksten, surdeg och de nya mjölsorter jag testar. Stenmalet från Laban på Gotland, dinkel, råg och vete allt ekologist.
I really enjoy baking with my bakerystone, sourdough and all the new flour Im testing, all ecology ; rye, wheat and dinkelwheat( I dont know if you have anorther name on this sort.)

1 kommentar:

Bland garnnystan och sytråd sa...

Visst är det härligt med brödbak! Var har du köpt din baksten? Hade gärna velat ha en sådan.

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers