STICKNING!!!
När den är som bäst, dvs när det mesta man gör blir något. Vad är då något?
Det kan vara en halv strumpa t.ex För den kan skänka mer glädje till en stickerska än en hel tröja som ändå inte passar.
In swenglish: Knitting!
When it is best, when everything you made get out to be something.
What is something? It could be half a sock because it could bring more joy to a knitter than a sweater finished and not fit!
Jag förstår bättre än jag skriver, så ha överseende!

2008-03-25

Kex!!/biscuit

Igår bakade jag kex, och det var kul. Här är det Digestivekex efter ett recept från den här bloggen:http://frunpagarden.blogspot.com/2008/01/digestive-recept.html och de prylar man behöver säljer hon här: http://www.bitbox.se/1004/index.php?visaSida=171&visaMall=59
Så var det hockey, och det finns inte mycket att berätta. Det går inte så bra. Dvs det tar nog slut nu. Fast jag kan alltid baka, eller sticka...istället frö att se påhoceky. Vet inte om jag vill se vidare på finalen.
I made some biscuits!! Very nice!!

Inga kommentarer:

S E M E S T E R 2 0 1 2

Daisypath Vacation tickers